єжижанська
Контактна інформація

t.yezhyzhanska@kubg.edu.ua
вул. Левка Лук'яненка, 13-Б, каб. 110

Єжижанська Тетяна Сергіївна

Старший викладач, координатор з навчально-методичної роботи

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

  • Теорія і практика PR у видавничій справі
  • Практикум «Промоція новинок книгодруку»
  • Маркетинг у видавничій справі
  • Інтегровані комунікації у видавничій справі
  • Медіарілейшнз

Біографія

Волинський державний університет імені Лесі Українки, спеціальність «Російська мова і література та українська мова і література», кваліфікація: вчитель російської мови і літератури та української мови і літератури 

Луцький інститут розвитку людини Університету «Україна» за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність», кваліфікація: магістр із документознавства, менеджер органів державної влади і управління.

  • Працює на кафедрі видавничої справи Інституту журналістики з вересня 2016 р.
  • 2015–2016 рр. - викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка
  • 2003–2015 рр. - старший викладач кафедри документознавства та інформаційної діяльності Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна».

Професійний і науковий інтерес

Інтегровані маркетингові комунікації у видавничій галузі: маркетинг і PR у видавничій справі, бренд видавництва, книжковий PR, промоція книг і читання

Інше

Автор близько 30 наукових праць з теорії і практики соціальних комунікацій, учасник міжнародних, всеукраїнських, регіональних науково-практичних конференцій.

  • Yezhyzhanska Т. Effective channels of communication of Ukrainian publishing houses with readers. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, IX(46), I.: 254, 2021 Jun www.seanewdim.com; рр. 75–78 http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/hum_ix_254_46.pdf
  • Tetiana Yezhyzhanska, Tetiana Krainikova, Larysa Masimova. Book PR: do readers influence on the communication of publishing company? Innovative Marketing. Volume 15 2019, Issue #4, pp. 66–77. http://dx.doi.org/10.21511/ im.15(4).2019.06 (Scopus);
  • Tetiana Krainikova, Eduard Krainikov, Tetiana Yezhyzhanska.  Media behavior of youth in the COVID-19 pandemic in Ukraine. Innovative Marketing. Volume 17, 2021, Issue #1, pp. 94-108. http://dx.doi.org/10.21511/im.17(1).2021.08 (Scopus);
  • Крайнікова Т. С., Крайніков Е. В., Єжижанська Т. С. Медіаповедінка молодіжної аудиторії новин в умовах пандемії COVID-19. Кіберсоціалізація в умовах пандемії / Матеріали ІV науково-практичного семінару (м. Київ, 5 листопада 2020 р.) ; [за ред. Л. А. Найдьонової] ; [укладач Н. Л. Дятел]. 2020. http://mediaosvita.org.ua/book/iv-mizhinstytutskyj-seminar-kibersotsializatsiya-v-umovah-pandemiyi
  • Єжижанська Т. С. Книговидавничий ринок України: комунікаційні виклики. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців : монографія / за заг. ред. Г. В. Горбенко; наук. ред. Н. М. Вернигора; Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Київ, 2019. 272 с. С. 11–34.
  • Єжижанська Т. С. Гра видавців і держави: патерналізм чи комунікація? Гра в бісер: комунікаційні ігри сучасності : колективна монографія / за ред. Косюк О., Кошелюк О. Луцьк: Вежа-Друк, 2017. 264 c. С. 245–260.
  • Єжижанська Т. С. Читачі як суб’єкти комунікації книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі. Актуальні питання масової комунікації [Current issues of mass communication]. 2018. Issue 23. С. 35-46. http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2018_23_5 
  • Єжижанська, Т. Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України. Вісник Книжкової палати. 2018. № 4. С. 5–12. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_4_3 
  • Єжижанська Т. С. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією «Реклама та PR у видавничій справі» на кафедрі видавничої справи Університету Грінченка. Інтегровані комунікації = Integrated communications: науковий журнал / голов. ред. Г. В. Горбенко; Київський університет імені Бориса Грінченка. 2018. Вип. 1. С. 14-22. http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2018_1_5
  • Ежижанская Т. С. Становление PR-деятельности ведущих украинских книжных издательств. Корпоративные стратегические коммуникации: новые тренды в профессиональной деятельности: материалы Второй Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 февр. 2018 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. В. Сидорская (отв. ред.) [и др.]. Минск : БГУ, 2018. С. 82-85. http://elib.bsu.by/handle/123456789/202003 
  • Єжижанська Т. С. Лідери думок як суб’єкти й інструменти комунікації видавництва. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. 2017. Вип. 12. С. 51–56. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2017_12_12 
  • Єжижанська Т. С. Бренд видавництва як продукт комунікації. Наукові записки [Української академії друкарства]. 2017. № 1. С. 238–248. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_1_31 
  • Єжижанська Т. С. Роль PR-комунікації для стратегічного розвитку видавництва. Соціальні комунікації: теорія і практика: наук. журн. Т. 5. К., 2017. 142 с. С. 87-93. 
  • Єжижанська Т. С. PR-комунікації видавництв як об’єкт наукової рецепції. Інтегровані комунікації = Integrated communications : науковий журнал / голов. ред. Г. В. Горбенко; Київський університет імені Бориса Грінченка. Випуск 3. Київ, 2017. 100 с. С. 28-34.
  • Єжижанська Т. С. Особливості й умови діяльності книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі Інтегровані комунікації = Integrated communications : науковий журнал / голов. ред. Г. В. Горбенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. 2017. Вип. 4. С. 20-26. http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2017_4_5 
  • Єжижанська Т. С. Парадигми мислення медіаспоживача: суть і роль у медіаспоживанні. Соціальні комунікація: теорія і практика : наук. журнал. Т. 2. К., 2016. 122 с. С. 44-48.
  • Єжижанська Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. Інтегровані комунікації = Integrated communications : науковий журнал / голов. ред. Г. В. Горбенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. Випуск 1. Київ, 2016. 100 с. С. 28-34.
  • Єжижанська Т. С. PR-комунікації українських книговидавництв як важлива умова діяльності. Соціальні комунікації і нові комунікативні технології: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 16-17 грудня 2016 р. Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2016. 168 с.
  • Єжижанська Т. С. Використання українськими книговидавництвами інтернет-платформ для комунікації із цільовими аудиторіями. Сучасний мас-медійний простір: реалії та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2016 р.) [наук. ред. В. М. Каленич]. Вінниця, 2016.
  • Єжижанська Т. С. Особливості медіаспоживання в сучасних медіакомунікаціях. Журналіст як мішень у сучасному світі; матеріали ІІІ Міжнародного наукового інтернет-симпозіуму (Луцьк, Інститут філології та журналістики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 25-31 січня 2016). http://www.symposium2016.hol.es/gallery/jezhyzhanska.pdf 
  • Єжижанська Т. С. Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації : наук.-вироб. журн. / Класич. приват. ун-т. Запоріжжя, 2015. № 3 (23). С. 38-42.
  • Єжижанська Т. С. ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи. Масова комунікація : історія, сьогодення, перспективи: наук.-практ. журнал / відп. ред. С. Кравченко. Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2015. №7-8 (6). С. 62- 69.
  • Єжижанська Т. С. Кризові комунікації чи криза комунікації. Криза як рушій амбівалентних змін крізь призму медіа : матеріали Міжнародного наукового інтернет-симпозіуму (20-27 лютого 2015 року, Інститут філології та журналістики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки) http://www.sympozium.hol.es/gallery/jezhyzhanska.pdf.
  • Єжижанська Т. С. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій. Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: Міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 13 листоп. 2014 р. / МОН України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; за заг.ред. Огнев’юка. К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. 344 с. С. 170-179.
  • Єжижанська Т. С., Осадча М. П. Проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культура і соціальні комунікації. 2012. Вип. 3. С. 23-31. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaksk_2012_3_5 
  • Єжижанська Т. С. Основні підходи до вивчення комунікації. Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культура і соціальні комунікації. 2010. Вип. 2. С. 28-35. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaksk_2010_2_6
  • Єжижанська Т. Корпоративні комунікації як стратегічний напрям діяльності організації. Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер.: Культура і соціальні комунікації. 2009. Вип. 1. С. 43-49. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaksk_2009_1_7
  • Єжижанська Т. Періодичні видання для дітей: комунікаційний аспект. Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. Збірник наукових праць. К., 2009. № 17. С. 231-241. http://dx.doi.org/10.18372/2520-6818.17.2330 
  • Єжижанська Т. С. Мас-медіа як канали корпоративних комунікацій. Науковий вісник ВНУ імені Лесі Українки. Філологічні науки. 2009. № 2. С. 5-9

- cертифіковані і розроблені ЕНК:

Єжижанська Т. С. Маркетинг у видавничій справі (3 курс, ВСР, денна), 2020. https://elearning.kubg.edu.ua/course/view.php?id=20820 

Єжижанська Т. С. Медіарілейшнз (2 курс, КВД, денна), 2020. https://elearning.kubg.edu.ua/course/view.php?id=15087 

Єжижанська Т. С. Практика PR у видавничій справі (3 курс, ВСР, денна), 2019. https://elearning.kubg.edu.ua/course/view.php?id=16311

Єжижанська Т. С. Практикум «Промоція новинок книгодруку (4 курс, ВСР, денна), 2019. https://elearning.kubg.edu.ua/course/view.php?id=16465

Єжижанська Т. С. Теорія PR (2 курс, ВСР, денна). https://elearning.kubg.edu.ua/course/view.php?id=10379 

Powered by SobiPro

Факультет у соціальних мережах