У середу, 21 вересня 2016 року, студенти Київського університету імені Бориса Грінченка відвідали «REX» – міжнародну виставку реклами та маркетингу. На виставці майбутні редактори й видавці захоплено розглядали сучасне поліграфічне обладнання, ставили запитання, намагаючись з'ясувати особливості виготовлення друкованої рекламної продукції.
Декілька годин «досліджень» промайнули зовсім непомітно. Завдання, що його поставили перед собою студенти, відвідуючи міжнародну виставку реклами та маркетингу, вдалося повністю виконати: усі тенденції галузі друкованої реклами були осмислені, сувеніри – скуплені, а виставкові новинки – оцінені майбутніми фахівцями.
Окрім цікавих майстер-класів та інтерактивів, «REX» пропонував придбати оригінальні солодощі, еко-сумки, блокноти ручної роботи, календарі, значки, яскраві фотокартки – все вабило майстерністю виконання та високою якістю готового продукту, виробленого в Україні. До зустрічі наступної осені!
Чернявська Єлизавета