Знайомство з командою та презентація медіаплатформи Social Ukraine.
Дата: 02 жовтня
Час: 10:00 - 10:30
Аудиторія: 114 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)
Знайомство з Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ФЖ.
Дата: 02 жовтня
Час: 10:30 - 10:50
Аудиторія: 109 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)
Творача зустріч з Тетяною Висоцькою, телеведучою, ведучою інформаційно-аналітичної програми "Вікна новини" на СТБ.
Дата: 02 жовтня
Час: 11:00
Аудиторія: 504 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)
Майстер-клас від Ілони Довгань, журналістки та телеведучої.
Дата: 02 жовтня
Час: 11:00
Аудиторія: 114 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)
«Стратегічний маркетинг: розробка стратегічного бачення від нуля до викладеної ідеї» – зустріч із Сергієм Слободянюком, Яною Шумовецькою та Жанною Дуфіною.
Дата: 02 жовтня
Час: 11:00
Аудиторія: 109 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)
Готові взяти 2-3 студенти на ПРАКТИЧНЕ навчання та практичну роботу за такими напрямками:
- Стратегічний маркетинг. Розробка стратегічного бачення від нуля до викладеної ідеї. Як знайти роль продуктутоваруособи! Як знайти і відокремити точки болю! Як скласти позиціонування! Створити стратегічний план!
- Створення Айдентики. Від нуля до загального комплексного набору.
- СММ направлення.
- Відео-контент.
- Івент-менеджмент.
- Вибудовування та проведення партнерських програм брендів різного напрямку.
- Створення особистістного бренду. Створення медійної особистості.
З ким будете працювати, хто буде вас вчити:
- Юлія Дробишева. Більше 20 років в сфері маркетингу. Маркетинг відділ Київстар, Люксоптика, Маркетинг директор Цитрус, Маркетинг директор Агромат.
- Сергій Слободянюк. Більше 20 років професійної маркетинг діяльності.МВА римського університету дизайну і комунікацій. Створював маркетингові кейси 360 для: JTI, Coca Cola, Ferrero, BUD, Київстар та багато інших.
Для КОГО буде робота:
Всім відоме таке ім'я Як AZOV! Саме для одного з відділень і потрібно буде створите все з самого нуля. Завдання максимально важке. Адже тут потрібна максимально-професійна та максимально делікатна робота. Про цьому завдання максимально ВЕЛИКЕ, адже завдяки розвиненому маркетингу, ми зможемо зацікавити велику кількість людей та допомогти великій кількості людей, пов'язаних з війною.
З якими брендами будете дотичні:
Вже зараз серед партнерів є КЕРНЕЛ, РАНОК, Спортлайф, Монобанк та інші. А також коло партнерів буде розширюватись.
Що зможете отримати ви:
- Це реальне навчання, практичне навчання тому, що буде вашою професією.
- Ви зможете показати РЕАЛЬНІ, СИЛЬНІ кейси, які робили саме ВИ. І це буде грандіозний крок до наступної роботи.
- Найкращі зможуть претендувати на роботу в АЗОВ. І будуть розглянуті в першу чергу. І мова йде про роботу саме за профілем маркетингового направлення.
- Напрацьовані контакти з партнерами, які будуть бачити вас в роботі і будете мати пріоритет з подальшим працевлаштуванням до відомих компаній