Календар подій

Відзначення Дня Університету: «Університет Грінченка в історичному просторі й часі»

Знайомство з командою та презентація медіаплатформи Social Ukraine.

Дата: 02 жовтня
Час: 10:00 - 10:30
Аудиторія: 114 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)

Знайомство з Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ФЖ.

Дата: 02 жовтня
Час: 10:30 - 10:50
Аудиторія: 109 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)

000Творача зустріч з Тетяною Висоцькою, телеведучою, ведучою інформаційно-аналітичної програми "Вікна новини" на СТБ.

Дата: 02 жовтня
Час: 11:00
Аудиторія: 504 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)

000

Майстер-клас від Ілони Довгань, журналістки та телеведучої.

Дата: 02 жовтня 
Час: 11:00
Аудиторія: 114 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)

000

«Стратегічний маркетинг: розробка стратегічного бачення від нуля до викладеної ідеї» – зустріч із Сергієм Слободянюком, Яною Шумовецькою та Жанною Дуфіною.

Дата: 02 жовтня 
Час: 11:00
Аудиторія: 109 корпусу № 1 (вул. Левка Лук'яненка, 13-Б)
 

Готові взяти 2-3 студенти на ПРАКТИЧНЕ навчання та практичну роботу за такими напрямками:

  1. Стратегічний маркетинг. Розробка стратегічного бачення від нуля до викладеної ідеї. Як знайти роль продуктутоваруособи! Як знайти і відокремити точки болю! Як скласти позиціонування! Створити стратегічний план!
  2. Створення Айдентики. Від нуля до загального комплексного набору.
  3. СММ направлення.
  4. Відео-контент.
  5. Івент-менеджмент.
  6. Вибудовування та проведення партнерських програм брендів різного напрямку.
  7. Створення особистістного бренду. Створення медійної особистості.

З ким будете працювати, хто буде вас вчити: 

  1. Юлія Дробишева. Більше 20 років в сфері маркетингу. Маркетинг відділ Київстар, Люксоптика, Маркетинг директор Цитрус, Маркетинг директор Агромат.
  2. Сергій Слободянюк. Більше 20 років професійної маркетинг діяльності.МВА римського університету дизайну і комунікацій. Створював маркетингові кейси 360 для: JTI, Coca Cola, Ferrero, BUD, Київстар та багато інших.

Для КОГО буде робота:

Всім відоме таке ім'я Як AZOV! Саме для одного з відділень і потрібно буде створите все з самого нуля. Завдання максимально важке. Адже тут потрібна максимально-професійна та максимально делікатна робота. Про цьому завдання максимально ВЕЛИКЕ, адже завдяки розвиненому маркетингу, ми зможемо зацікавити велику кількість людей та допомогти великій кількості людей, пов'язаних з війною.

З якими брендами будете дотичні:

Вже зараз серед партнерів є КЕРНЕЛ, РАНОК, Спортлайф, Монобанк та інші. А також коло партнерів буде розширюватись.

Що зможете отримати ви: 

  1. Це реальне навчання, практичне навчання тому, що буде вашою професією.
  2. Ви зможете показати РЕАЛЬНІ, СИЛЬНІ кейси, які робили саме ВИ. І це буде грандіозний крок до наступної роботи.
  3. Найкращі зможуть претендувати на роботу в АЗОВ. І будуть розглянуті в першу чергу. І мова йде про роботу саме за профілем маркетингового направлення.
  4. Напрацьовані контакти з партнерами, які будуть бачити вас в роботі і будете мати пріоритет з подальшим працевлаштуванням до відомих компаній

 

Факультет у соціальних мережах