Час: 10:00–11:30
Платформа проведення: Google Meet
Вхід вільний за покликанням: meet.google.com/asi-rnfq-bnv
Цільова аудиторія: здобувачі вищої освіти, науково-педагогічні працівники; практики журналістики, реклами та зв’язків із громадськістю.
Спікери:
Маргарита Нетреба, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю працівник, доцент, член Європейської асоціації комунікаційних досліджень (ECREA);
Soluyko Victòria, здобувачка вищої освіти бакалаврської освітньої програми "Реклама та звязки з громадськістю" Університету Жирони (Іспанія);
та інші.
На круглому столі будуть обговорюватися стан і перспективи пошуку та використання наукових знань, нових технологій для використання в підготовці фахівців за ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», в рекламній та PR-діяльності.
Зокрема, теми:
«Нові тенденції у PR: як LinkedIn і штучний інтелект переформатовують взаємодію з аудиторією та формують нову еру комунікацій»,
«Бренд і автентичність: сучасні виклики та тренди в Іспанії»
та низка інших.