3 листопада 2016 року в Національній парламентській бібліотеці України пройшла Друга всеукраїнська науково-практична конференція «Комунікаційні стратегії сучасної школи».
Співорганізаторами конференції є: видавництво «Білий Тигр»,Київський університет імені Бориса Грінченка (Інститут журналістики, Інститут філології, кафедра початкової освіти Інституту педагогіки); Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Інститут журналістики); Національна парламентська бібліотека України.
Цього року у конференції взяли участь понад 250 осіб з 22 областей України.
З вітальним словом виступив генеральний директор видавництва «Білий Тигр» Роман ЯРОШЕНКО.
Наукові доповіді директора Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Володимира РІЗУНА, доцента кафедри початкової освіти Університету Грінченка Геннадія БОНДАРЕНКА, завідувача кафедри бібліотекознавства та інформології Олени ВОСКОБОЙНІКОВОЇ-ГУЗЄВОЇ, завідувача кафедри журналістики на нових медіа Юрія НЕСТЕРЯКА, заступника директора департаменту проектів ТОВ «TechExpert» Андрія ЖУРАВЛЬОВА, ученого секретаря Національної парламентської бібліотеки України Світлани КОВАЛЬЧУК збагатили та розширили науковий формат пленарного засідання й проблематику конференції.
Під час конференції було проведено низку майстер-класів:
«Як реагувати школі під час публічного скандалу?» (тренер: кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ольга ГУСАК);
«Як допомогти професійно спрямуватись?» (тренер: заступник директора Інституту журналістики Університету Грінченка Тетяна ПОЛІЩУК);
«Створення позитивного іміджу» (тренер: кандидат філолологічних наук, доцент кафедри видавничої справи Тарас ПОЛКОВЕНКО);
«Захист від інформаційної агресії» (тренер: кандат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Олександр КУРБАН);
«Видавнича продукція в сучасній школі» (тренер: кандат філологічних наук, доцент Роман ЯРОШЕНКО);
«Застосування креативних технологій в сучасній школі» (тренер: ст. викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Євгенія КИЯНИЦЯ);
«Концепція шкільного веб-сайту» (тренер: ст. викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Віктор ШИЯН).