10 листопада у дівчат, які потрапили на навчання у Grinchenko Media School, була особливо напружена програма.
Зранку натхненні бесіди зі справжнім метром журналістики – Валерієм Ясиновським, далі не менш захоплива радіожурналістика з Григорієм Юждою, де всі бажаючі мали змогу почути себе «в ефірі» та зачекинитись в справжній радіорубці – круті фото вже в інстаграмі. Під гаслом «Люди-бренди» відбувся фінальний тренінг, присвячений брендінгу та безпосередній розробці персонального бренду – 80% практики та лише 20% теорії зі Анастасією Степановою. Разом з тренером дівчата пройшли шлях від створення власної PPR-агенції “It’s me” до першого клієнта, розробили проект порятунку майбутньої зірки сцени – фанатки парасольок, ба навіть більше, вигадали круту назву для її музичного гурту – “Umbrella”.
Логічним завершенням осіннього циклу тренінгів в Grinchenko Media School стало вручення сертифікатів учасникам та молодим тренерам на кафедрі журналістики та нових медіа доцентом кафедри та тренером школи Аліною Лісневською.
До нових зустрічей в наступному сезоні Grinchenko Media School.
Анастасія Степанова