У субботу 3 вересня відбувся черговий блок тренінгів у медіашколі. Цього тижня викладачами були Дана Маслюк, Альбіна Гайдаш, Софія Телішевська та Андрій Сніжко.
Як стати популярним блогером, зняти нереально круте відео і написати до нього цікавий текст? Про це на тренінгу у рамках медіашколи Університету Грінченка розповідала журналіст НВМ «АстудіЯ» Альбіна Гайдаш. Детальніше на тренінгу говорили про історію і види блогів, платформи для їх пулікації та небезпеки в соціальних мережах. Учасники розробляли план створення та просування особистого блогу. На тренінгу з мультимедійної журналістики Дана Маслюк розповіла про сторітеллінг, його метод – мономіф або подорож героя, і як застосовувати ці знання для створення цікавого мультимедійного контенту. Також слухачі медіашколи дізналися про особливості роботи з героями фотоісторій, подивилися на роботи відомих авторів. Лунали практичні поради щодо зйомки Social Media Video та вебдоків. Із Софією Телішевською учні медіашколи вивчили, як ефективно просувати контент у соціальних мережах, як створити імідж бренду, інтерес до продукту, обговорили процеси налагодження комунікації зі споживачем. Розібрали успішний кейс в SMM просуванні на прикладі сервісного медіа The Village Україна. Андрій Сніжко розповів про ази фотозйомки, та створення успішного фотопроекту. Учні медіашколи, а завідома потенційні журналісти виявилися напрочуд вмотивованими та відкритими до нових знань.
Дана Маслюк