16 листопада 2021 р. до святкування п’ятої річниці існування Інституту журналістики Університету Грінченка долучився поважний спікер, менеджер у сфері масових комунікацій Роман Петренко
До святкування п’ятої річниці існування Інституту журналістики університету Грінченка долучився поважний спікер, менеджер у сфері масових комунікацій Роман Петренко. Пан Роман на початку майстер-класу сердечно побажав інституту процвітання та розвитку й зазначив, що “Журналістика” в Грінченка найпотужніша на сьогодні. Майстер-клас було присвячено секретам телевізійного виробництва, адже телебачення продовжує інтенсивно розвиватися. Глядачі щодня голосують пультом за найцікавіший медіапродукт, а про те як отримати цей бажаний голос відомо не кожному. Пан Роман визначає 3 складові успішного телеканалу - доступність сигналу, якісна картинка та якісний контент. Однак, перш за все, журналістові потрібно зрозуміти свою аудиторію. Змалювати свого глядача, аби він обрав саме тебе. Журналісти третього та четвертого курсів активно ставили власні запитання. Студенти торкнулися актуальної теми: як можна привчити українців платити за інформаційний продукт? На думку Романа Петренко привчити не так складно, адже якщо тобі щось потрібно, то ти це купуєш, проблема у тому, що саме фінансово спроможного покупця наразі в Україні немає. Майстер-клас наприкінці супроводжувався теплою вдячністю студентів та викладачів. Пан Роман розкрив чимало секретів успішного телевізійного продукту із власного досвіду та відповів на усі питання зацікавлених студентів. Дякуємо за теплий, святковий майстер-клас і сподіваємося до нових зустрічей!
Дар’я Скирта