Впродовж трьох років проєкт з медіаграмотності «Mediaschool Grinchenko University» збирає на навчання київських слухачів, а цього року під час пандемії вийшов на всеукраїнський рівень. Викладачі та студенти-практики кафедри журналістики та нових медіа традиційно взяли участь у проєкті, але цього разу - у дистанційному форматі.
Упродовж травня 2020 року проходили інтерактивні лекції на волонтерських засадах До online-навчання долучились студенти й старшокласники з 13 областей України. Статистика свідчить про понад 700 включень на платформі Hangouts.
Викладачами кафедри журналістики та нових медіа були створені авторські лекції та проведені online заняття: Яна Фруктова : «Людина медійна: реальна чи віртуальна?», Аліна Лісневська : «Використання відеконтенту у сучасному медіапросторі», Анжеліка Досенко : «Розробка сучасних мережевих ЗМІ», Олександра Гондюл: «Міжнародна журналістика: таємна зброя на перетині дипломатії та креативності». Студенти 4 курсу, які вже є практикуючими журналістками, також долучились до проєкту: Дана Маслюк (випусковий редактор новинних програм на телеканалі «Перший Діловий», сценарист та ведучапрограми«IT – Бізнес») : «Сторітелінг у мультимедійній журналістиці», Ірина Яковенко (головний випусковий редактор Головної редакції маркетингу, прес-заходів та арт-проєктів Національного інформагентства Укрінформ) : «Як написати якісний матеріал не порушуючи журналістські стандарти і етичні норми?», Софія Телішевська (редакторка стрічки новин у діджитал-департаменті Факти ICTV) : «Фактчекінг: як легко та швидко знайти брехню».
Варто зазначити, що вже другий рік поспіль координатором «Mediaschool Grinchenko University» є кандидатка педагогічних наук, доцент Яна Фруктова. Наприкінці курсу з медіаграмотності в Instagran відбулось онлайн інтерв’ю з випускниками Інституту журналістики, під час якого слухачі курсів мали можливість поставити будь-яке запитання наживо. Серед запрошених були й колишні студенти спеціальності «Журналістика», а нині практики-професіонали Інна Білак (кореспондентка каналів «Україна», «Україна 24», «UA:Культура» та «Суспільне») та Андрій Гевко (журналіст «Радіо Свобода»). Загалом інтерв’ю онлайн з «нашими» медійниками подивилось понад 600 користувачів Instagram. Цікаво, що кількість переглядів збільшуються щодня!