Сучасний PR б’юті індустрії

moda mirror 1Онлайн-зустріч з Анною Мельниченко – екс-головним редактором модного журналу «Дзеркало моди», PR-менеджером сучасної вітчизняної б’юті індустрії відбулася 23 квітня.


Спікер розкрила механізми співпраці зі ЗМІ, відзначила важливість правильного формування інформаційного приводу та наголосила на нюансах якісного написання прес-релізу як форми взаємодії з представниками медіа. Анна розповіла про сучасні тенденції формування цільової аудиторії у PR, наголосила на потребі ведення чесної та прозорої тенденції формування
іміджу б’юті бренду. До брифінгу були долучені студенти Київського університету імені Бориса Грінченка, Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського та ІТА ЮН-ПРЕС.

Модератором зустрічі була доцент кафедри журналістики і нових медіа Анжеліка Досенко.

Сучасний PR б’юті ін...
Сучасний PR б’юті індустрії
Сучасний PR б’юті ін...
Сучасний PR б’юті індустрії
Сучасний PR б’юті ін...
Сучасний PR б’юті індустрії

Факультет у соціальних мережах