Щорічна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа Rex не завершилась лише відвідуванням виставкового центру для студентів-рекламістів Інституту журналістики. Доброю традицією стало представлення другокурсниками результатів дослідження та аналіз рекламного ринку України: досягнень та перспектив. На студентській конференції «Rex очима студентів», присвяченій Дню рекламіста України 23-го жовтня, першокурсники мали чудову нагоду краще зрозуміти представлені сегменти рекламного ринку та знову поринути у виняткову атмосферу Rex.
Презентації супроводжувались цікавими квестами, вікторинами та відео. Переможці не тільки отримували солодкі подарунки, а й гучні оплески від однокурсників та старших колег. Що ж приховувати, переможцями вийшла переважна більшість першокурсників! А ми ще раз вітаємо вас зі святом та з нетерпінням чекаємо на наступну конференцію для майбутніх першачків!
Матеріал підготувала студентка 2 курсу кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Анна Міхель