24 квітня 2018 року в Інституті журналістики Університету Грінченка відбувся щорічний захід «Студент на 1 день», де учні старших класів мали змогу прожити один день студентського життя.
Впродовж двох місяців школярі 9–11 класів активно надсилали мотиваційні листи, в яких обґрунтовували: чому саме вони мають стати студентами Університету Грінченка за освітньою програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю». На кафедральну пошту надійшло близько півсотні листів, проте тільки сім авторів найкращих листів були відібрані та запрошені на навчання. А саме: Дарина Гашинська, Діана Коновал, Тетяна Петрук, Євгенія Сівченко, Інесса Танцюра, Анастасія Хмелюк, Анастасія Шудрик.
Цей день навчання для обраних став дуже насиченим. Новоспечені студенти відвідали разом із першим курсом лекцію «Теорія реклами», яку проводив Віктор Шиян, практичне заняття з дисципліни «Комп'ютерно-технічні засоби в рекламі та PR» Олександра Курбана, а також майстер-клас «Професії третього тисячоліття» від Маргарити Нетреби.
Приємному здивуванню гостей Університету не було меж — за їхніми словами, навчання тут важко навіть близько порівняти зі шкільними уроками. Велике враження на них справили як викладачі, так і студенти-грінченківці, ну і, звісно ж, сам цікавий навчальний процес, спеціалізований матеріал, який дуже відрізняється від звичного їм шкільного.
Студенти 4 курсу люб'язно провели своїм потенційним колегам екскурсію структурним підрозділом, аби показати їм усі можливості розвитку в стінах нашої альма-матер. Зокрема, телевізійну студію, радіостудію, мультимедійний центр, басейн, тренажерний зал і, звісно ж, їхню майбутню кафедру — реклами та зв'язків з громадськістю.
Наприкінці навчального дня на абітурієнтів очікував сюрприз — вечір гумору та сміху від GrinchComedyTeam.
Абітурієнти зі захопленням сприйняли новий для них досвід і пообіцяли повернутись у стіни Київського університету імені Бориса Грінченка вже у ролі офіційних студентів.