Цифрова культура: практичний вимір

23 11virtualna vystavka ubiennale probudzhennya059 листопада 2023 року студенти 2 курсу в межах дисципліни "Цифрова культура" досліджували можливості реалізації елементів реклами за допомогою сучасних цифрових технологій. Спільно з тренером Цифрового хабу Іриною Коваленко та викладачем дисципліни Тетяною Поліщук, студенти опановували технологічні новинки представлені у Цифровому хабі інноваційних рішень Університету Грінченка.

Однією з ключових тем, якою зацікавились студенти, стала інтеграція цифрових рішень у креативних індустріях.  Під час занять досліджено практичне використання мультимедійного обладнання, застосування голограм, віртуальної та доповненої реальності для створення ефективної рекламної продукції. Концепція інтерактивної реклами дозволяє користувацькій аудиторії активно взаємодіяти з рекламним контентом. Це відкриває нові можливості для залучення та збереження уваги споживачів.

Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір
Цифрова культура: пр...
Цифрова культура: практичний вимір

Факультет у соціальних мережах