9 листопада 2023 року студенти 2 курсу в межах дисципліни "Цифрова культура" досліджували можливості реалізації елементів реклами за допомогою сучасних цифрових технологій. Спільно з тренером Цифрового хабу Іриною Коваленко та викладачем дисципліни Тетяною Поліщук, студенти опановували технологічні новинки представлені у Цифровому хабі інноваційних рішень Університету Грінченка.
Однією з ключових тем, якою зацікавились студенти, стала інтеграція цифрових рішень у креативних індустріях. Під час занять досліджено практичне використання мультимедійного обладнання, застосування голограм, віртуальної та доповненої реальності для створення ефективної рекламної продукції. Концепція інтерактивної реклами дозволяє користувацькій аудиторії активно взаємодіяти з рекламним контентом. Це відкриває нові можливості для залучення та збереження уваги споживачів.