Нещодавно відбувся ХІ Всеукраїнський конкурс з соціальних комунікацій «Перший раз в PR-клас: креатив – твоя сучасна зброя», який проходив з 16 по 21 листопада 2022 року в Київському університету Бориса Грінченка на Факультеті журналістики, під керівництвом старшого викладача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю –Ужанської Тетяни Іллівни.
У конкурсі взяли участь більше 50 школярів з різних куточків України: Київ, Черкаси та Черкаська область, Вінниця, Житомир, Полтава, Кривий Ріг, Сквира, Немирів, Ворзель, Новгород-Волинський, Дергачі, Сміла.
Найбільший інтерес до конкурсу проявили учні 9-11 класів, проте не відставали від них й учні 5-8 класів, що вирішили спробувати себе у сфері реклами та зв’язків з громадськістю.
Цьогорічні теми були пов’язані з незламністю українського народу та можливостями, які відкриває для нас сфера реклами та зв’язків з громадськістю:
1. «Створи формулу!» - Реклама – це зброя, зв’язки з громадськістю – це боротьба: тоді PR та реклама – це сучасна комунікація?
2. «Благодія» - створи ідею благодійного заходу та шляхи її реалізації;
3. «Символіка сміливості» – розроби символ/символи, що відображатимуть український дух незламності та рішучості;
4. «Я – історія» - іміджева стаття про ваше життя;
5. «Соціофактор» – запропонуй проєкт (плакат, ролик, анімація тощо) на соціальну тему: розкрийте проблему та шляхи вирішення.
Учасники надсилали роботи, що були сповнені креативу та надзвичайних ідей.
Найбільш актуальними та цікавими для учнів стали теми «Символіка сміливості» та «Благодія».
Усі конкурсанти були нагороджені сертифікатами, а найкращі роботи були відзначені дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів:
- Мазур Аріна, учениця 9 класу школи №194 м. Києва, посіла перше місце з роботою «Соціофактор: виставка 100+»;
- Стадніченко Раїса, учениця 11 класу НВК №240 «Соціум» м. Києва, зайняла друге місце з проєктом на тему: «Saved Souls: Промоція трансплантації анатомічних матеріалів в Україні»;
- Учениці Спеціалізованої загальноосвітньої школи №302 м. Києва Саранчук Евеліна, Саченок Ольга, Петровська Софія, Владімірова Олександра посіли друге місце з проєктом на тему «Благодія»;
- Долинська Мирослава, учениця 11 класу Ліцею №21 м. Житомир, зайняла 3 місце з роботою на тему: «Створи формулу! Реклама – це зброя!»;
- Нетреба Єлизавета, учениця 8 класу Спеціалізованої школи №215 м. Києва, посіла 3 місце з роботою на тему «Символіка сміливості».
Висловлюємо подякую школам, учні яких взяли активну участь у конкурсі:
Боровицький ЗЗСО І-ІІІ ступенів (8 учасників); Спеціалізована школа №23 м. Києва (6 учасників); НВК №204 «Соціум» м. Києва (4 учасники); Спеціалізована школа №302 м. Києва (4 учасники) та багато інших.
Щорічно у рамках виробничої практики в організації конкурсу «Перший раз в PR-клас» беруть участь студенти 4 курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, у цьому році це - Скіпор Валерія та Кузьменко Катерина.
Дякуємо всім за участь та креатив!