29 січня відбулась нарада щодо організації практики студентів 4 курсу в 2020-2021 навчальному році за участі проректора з науково-методичної та навчальної роботи Олексія Борисовича Жильцова. Під час наради було визначено основні напрями роботи й терміни подачі кафедрами переліку баз практики.
У наступному навчальному році передбачається суттєве збільшення кількості виробничої практики та практики за спеціалізацією. У зв’язку з цим кафедра реклами та зв’язків з громадськістю активно працює над розширенням переліку баз практики для студентів за такими напрямами навчального плану:
- реклама і PR у бізнесі;
- реклама і PR у гуманітарній сфері;
- реклама і PR у політичній сфері;
- реклама і PR у державній сфері.
Збільшення обсягу практики дозволить студентам краще закріпити теоретичні знання та набути нового професійного досвіду.