10 жовтня 2019 р. в Інституті журналістики відбувся колоквіум “Прото-PR захисників України у XVI – першій чверті ХІХ століття”.
Студенти 1-го курсу бакалаврату, майбутні рекламісти і піарники, ознайомилися з поняттям “колоквіум” і провели “пробу пера”, отримали перший досвід у цьому виді навчальної активності. Студенти поділилися з колегами й викладачем своїми знаннями, думками, міркуванням щодо ініціаторів, посередників інформаційного впливу, основних засобів, що використовувалися в XVI – першій чверті ХІХ ст. на території України для підвищення престижності захисту рідної землі від агресорів, для посилення мотивації вояків. Розглянули елементи PR у діяльності гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, письменника Івана Котляревського, деяких інших діячів того періоду, протягом якого в Україні утверджувалася теза, що перо може бути сильнішим за шаблю.
Ініціатором і модератором колоквіуму “Прото-PR захисників України у XVI – першій чверті ХІХ століття” виступив доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Ілля Юрійович Афанасьєв. У заході взяли участь близько 70 студентів. Особливо активними учасниками цього навчального заняття виявилися: Юлія Герштун, Марина Крикля, Катерина Кузьменко, Стефанія Куколевська, Крістіна Морозова, Кіріл Овчаренко, Анастасія Подолян, Михайло Рябчук, Юлія Соколан, Оксана Сторощук, Денис Якименко.