У квітні відбулися три відкриті лекції викладачів кафедри реклами та звязків з громадськістю. Всі три — з дисциплін високого рівня актуальності й практико-орієнтованості.
Для студентів 3-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» викладач Маргарита Андріївна Тебешевська провела відкрите аудиторне заняття з навчальної дисципліни «Режисура мультимедіа», за темою: «Мультимедійна платформа YouTube». Викладач Олена Михайлівна Пінчук — з дисципліни «Організація флешмобів», за темою: «Етапи організації on-line флешмобів». Старший викладач Олег Михайлович Яремчук — з дисципліни «Візуальні засоби в рекламі та PR», за темою: «Основи растрової графіки та технології кадрування».
Вже з назв предметів і тем зрозуміло, що студенти отримали змогу ознайомитися з дуже актуальною інформацією. Та більше того: всі три викладачі реалізовують ці теми у бізнес-середовищі, в реальних, «живих» проектах, тому їхня розповідь мала особливо високу цінність для майбутніх рекламістів і піарників. До того ж, викладачі продемонстрували, що вміють яскраво презентувати матеріал і майстерно налагоджувати контакт із аудиторією.
Зі змісту відкритих лекцій чимало нового про деталі нових рекламних технологій, дізналися й присутні викладачі, колеги: Л.М.Новохатько, Т.І.Ужанська, І.Ю.Афанасьєв, О.В.Курбан, О.І. Стадніченко, В.О.Шиян та деякі інші.
І, звісно, студенти були в захваті!