Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

 19 09 22 sviatkova inavhuratsiia studentiv 1 kursu RZGВітаємо перший курс освітньої програми «Реклама і зв'язки з громадськістю» Факультету журналістики з посвятою у студенти Київського університету імені Бориса Грінченка!
Попри складні для України часи, першокурсники змогли відчути атмосферу свята та студентський дух. Цьогоріч урочистості проходили в актовому залі Київського університету імені Бориса Грінченка, що об’єднав студентів усіх спеціальностей Факультету журналістики.

vypusk

31 травня студенти IV курсу освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» успішно захистили виробничу практику у онлайн-форматі. В умовах війни студенти проходили практику переважно онлайн, а багато виконаних проєктів стосувалися ведення комунікацій для гуманітарних штабів та організацій, що переформатували свою діяльність на користь України та ЗСУ.

vypusk

26 травня 2022 року у конференц-залі Sala de Graus Університету Жирони (Іспанія) відбулася відкрита лекція (анлійською мовою) доц. Маргарити Нетреби на тему: «Айдентика єдності України».

«‎Як виявити та розвінчати діпфейк»

2 лютого 2022 р. відбувся вебінар для викладачів журналістики «‎Як виявити та розвінчати діпфейк». Організаторами цього та низки інших тематичних заходів стали Український інститут медіа та комунікації разом із IREX в Україні.

Konkurs YacikТетяна Шпильова, студентка освітньої програми «Реклама і зв'язки з громадськістю», увійшла до числа переможців ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика! Першокурсниця посіла ІІІ місце у ІІІ (міському) етапі серед студентів нефілологічних спеціальностей.

Щиро вітаємо Тетяну та бажаємо подальших успіхів у навчанні!

 

vypusk

26 січня 2022 р. відбувся онлайн-семінар з медіаграмотності для викладачів журналістики «‎Як знаходити та перевіряти джерела інформації». Марина Сингаївська, заступниця генерального директора УНІА «‎Укрінформ», розповіла про особливості роботи агентства з різними видами джерел інформації

11 січня 2022 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Під час засідання були розглянуті питання про готовність до проведення зимової екзаменаційної сесії, проміжне оцінювання результатів практики студентів ІV курсу, пролонгацію робочих програм навчальних дисциплін ІІ семестру. Також відбулось обговоренння пропозицій до каталогу вибіркових дисциплін для студентв І курсу і змін до методичних рекомендацій з написання магістерського проєкту. Було рекомендовано подати на сертифікацію ЕНК  «Спічрайтинг і копірайтинг».

Факультет у соціальних мережах