20 березня 2017 року відбулася зустріч із доцентом кафедри реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім. Т. Г. Шевченка –Тетяною Валентинівною Ковтун та студенткою 4-го курсу – Валентиною Павлушенко.
20 березня 2017 року відбулася зустріч із доцентом кафедри реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім. Т. Г. Шевченка –Тетяною Валентинівною Ковтун та студенткою 4-го курсу – Валентиною Павлушенко.
Вітаємо кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Курбана Олександра Васильовича з виходом у друк видання "Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах" та бажаємо нових наукових звершень!Лекцію-дискусію на тему «Спонсорство із юридичної точки зору» для студентів Київського університету імені Бориса Грінченка 5 квітня 2017 року провела Вікторія Жиленкова.
29 березня 2017 року для студентів першого та другого курсів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю Інституту журналістики лекцію про особливості функціонування сувенірного ринку в Україні та світі провели члени Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів, засновники та директори компанії «Бюрократ» Олексій Філімонов та компанії «ПУСК» Максим Коробка.
Вітаємо студентку 3 курсу кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Марію Мискову з перемогою на конкурсі Місс Інституту журналістики 2017!
Дякуємо всім учасницям, організаторам та партнерам конкурсу за чудове свято краси!
Освітньо-професійна програма “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів затверджена рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 23.03 2017 р.). Цьому передували численні обговорення на засіданнях кафедри, зустрічі з роботодавцями, представниками академічної спільноти, ґрунтовна робота з аналізу аналогічних освітніх програм українських університетів. Враховувались також думки студентів.
1 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.