18 жовтня 2021 року відбулися гостьові лекції в рамках дисципліни «Основи реклами» для першокурсників. Студенти мали змогу ознайомитися з найкращими кейсами рекламного фестивалю Cannes Lions та отримали поради щодо перших кроків у сфері реклами та PR.
Майстер-клас для юних рекламістів провела Карина Борзаківська, випускниця кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка (2019 р.), менеджерка з комунікацій та партнерств офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні та Асоціації креативних індустрій України (CIAU). Крім захоплюючих розповідей про кейси, міжнародні проєкти та масштабні рекламні кампанії, пані Карина також розповіла студентам про musthave сучасного рекламіста та піарника. Першокурсники ставили багато запитань Карині щодо самореалізації себе в цій сфері та отримали низку порад про те, як бути конкурентоспроможним фахівцем на ринку.
Докладніше про мегапопулярний фестиваль Cannes Lions розповіла Ірина Кузнєцова, офіційна представниця Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні, голова ГС «Асоціація креативних індустрій України», організаторка наймасовішої благодійної акції «Пробіг під каштанами», засновниця медіа про креативні індустрії creativity.ua, директорка ТОВ «Агентство маркетингових комунікацій «ДІАЛЛА». Аналізувавши ролики, пані Ірина наголошувала на тому, як важливо впроваджувати креативні підходи для привернення уваги та розкриття соціальних проблем. На прикладі кейсів переможців Cannes Lions студенти розібрали технології та інструменти, які було використано реалізованих кампаніях.
Дякуємо нашим лекторкам за цікаву співпрацю, настанови та поради для майбутніх фахівців у сфері реклами та PR.