Лекцію-дискусію на тему «Спонсорство із юридичної точки зору» для студентів Київського університету імені Бориса Грінченка 5 квітня 2017 року провела Вікторія Жиленкова.
Майбутні рекламісти і піарники 2 курсу Інституту журналістики отримали унікальну можливість поглибити свої теоретичні знання та практичні вміння із профільних дисциплін й перейняти досвід професіонала-юриста в рамках масштабної теми – роботи зі спонсорами.
Вікторія Жиленкова є кваліфікованим спеціалістом в галузі права, але протягом своєї професійної діяльності працювала правовим консультантом на декількох телеканалах, а також надавала послуги в сфері інтелектуального права. Не дивно, що для наших студентів вона підібрала багато корисних історій і ситуацій для розгляду.
Що ж таке спонсорство? Яким нормативно-правовим актом регулюється? Про що повсякчас забувають рекламодавці, виробники та розпоряджувачі під час розміщення того чи іншого контенту каналами комунікації? На ці та багато інших запитань спікер намагалася давати якнайдоступніші відповіді, підкріплюючи слова законом.
Вікторія допомогла зрозуміти те, як співвідносяться між собою рекламний блок і спонсорська частина всього медійного часу, права й обов’язки надавача й отримувача спонсорських послуг, чого треба остерігатися й чому потрібно бути надзвичайно уважним при складанні договорів на спонсорство обом сторонам.
Завдяки активній діяльності студентів й їх різноманітним запитанням лекція вдалася по-справжньому продуктивною й навіть відкриваючою очі. Мабуть, як би не пари, юні рекламісти затримали б гостю ще надовго.
Студентка 2 курсу
Щерба Анастасія