ХРИСТО КАФТАНДЖІЄВ. АРХЕТИПИ В МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ

IMG 94461 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.

     Христо Кафтанджієв — неймовірно життєрадісна людина. Завдяки цьому, підкріплена історіями з власного досвіду, лекція стала ще більш цікавою та пізнавальною. Професор почав із того, що, здавалося б, трохи не співвідноситься з темою, — «Нічна варта» Рембрандта, «Вибухаюча рафаелівська голова» Сальвадора Далі. Але саме ці приклади стали свідченням того, що архетипи використовуються вже протягом досить тривалого періоду. Художники застосовували золотий колір, світло, щоб зробити акцент на бажаному елементі й, за словами Христо Кафтанджієва, це робилося інтуїтивно, проте повністю виправдовувало себе. Яскравими прикладами гри світла та кольору, розміщення об’єктів та їх впливу на людину є також і плакати часів СРСР, у яких «сяяли» політичні діячі, робітники, мами, спортсмени.

     На сьогоднішній день у сфері маркетингових комунікацій архетип як спеціальний, інструмент продовжує активно використовуватися вже на свідомому рівні. Саме тому наступними прикладами в лекції Христо Кафтанджієва стали вирізки з фільмів, рекламні відеоролики та архітектурні зразки.

     Завдяки наочностям та тій позитивній атмосфері, що створив професор, усі учасники лекції вийшли вражені, захоплені й з багажем нових знань.

IMG 9441 IMG 9453 IMG 9454

 

Факультет у соціальних мережах