25 травня 2023 року в межах ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ» відбувся онлайновий круглий стіл «Рекламний та PR-креатив у промоції сучасних брендів» як інтелектуальний обмін ідеями та практиками, у якому взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, представники рекламних і PR-агенцій, громадських організацій, здобувачі освіти та випускники освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю». Модерував онлайн-зустріч Леонід Новохатько, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України.
Круглий стіл зосередився на найактуальніших питаннях, які стоять перед практиками у сфері реклами та PR. Учасники обговорювали нові тренди, стратегії та виклики у своїй роботі. Один із головних акцентів круглого столу – це інновації у рекламній та PR-індустрії. Учасники обговорювали вплив цифрових технологій, використання соціальних медіа, розвиток відео- та контент-маркетингу, а також стратегії залучення молодої аудиторії.
Більшість спікерів зазначили, що реклама та PR постійно еволюціонують, і важливо бути на передовій новацій, щоб здійснювати ефективну комунікацію зі споживачами.
Запрошений спікер Антон Черевашко, креативний копірайтер рекламної агенції «Saatchi Ukraine», поділився своїми знаннями, розповів про успішні міжнародні проєкти, що дозволили досягти вражаючих результатів.
Микита Роговець, старший дизайнер, «Sasquatch Digital» зазначив необхідність постійного вдосконалення навичок та знань, щоб відповідати вимогам сучасного професійного ринку.
Студенти 2–3 курсів освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» Університету Грінченка також презентували свої перші професійні кейси та розпочали відкриту дискусію, обговорюючи перспективи подальшого розвитку своєї професійної кар’єри та досягнення успіху у сфері рекламних і PR-комунікацій.
Круглий стіл став важливим майданчиком для нових зв’язків, обміну контактами та розширення мережі професійних знайомств.