Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 23 жовтня 2017 р. провела студентський форум «REX-2017: скептичний погляд», присвячений Дню рекламіста. Студенти 2-го курсу в рамках професійно-орієнтованого заходу, а саме — практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», — виступили перед 1-м курсом зі своїми дослідженнями, за результатами роботи, проведеної ними на рекламній виставці.
Дуже цікавими були виступи про рекламне агентство «АДВЕР», яке презентувало на виставці унікальну технологію для рекламних комунікацій Live Portrait. Вразили наших студентів ультратонкі світлодіодні панелі (компанія «Мандарин»). Аналіз рекламно-сувенірної продукції не залишив нікого байдужим.
Студенти презентували свої завдання за визначеними форматами: рекламні агентства, зовнішня реклама, сучасна поліграфія, новітні інтерактивні технології в рекламній індустрії, міжнародні рекламні агентства.
Ґрунтовні аналітичні дослідження рекламного ринку України представили студентки 4-го курсу Вікторія Коваль і Дар’я Івасенко.
Основні оцінки студентського форуму від його учасників: цікаво та інтерактивно.