Доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Олександр Васильович Курбан виступив як спікер на Першому Київському музейному форумі, що відбувся 25–26 жовтня 2018 р. у Музейно-виставковому центрі «Музей історії Києва».
Основне призначення цього заходу — обговорення шляхів модернізації музейної справи й популяризації українських музеїв.Форум підготовлено за участі Департаменту культури КМДА, Національної спілки театральних діячів України, Музейно-виставкового центру «Музей історії Києва». На нього були запрошені представники музеїв Києва, Київськой області, численних музейних закладів, установ культури, Національних заповідників, підпорядкованих Міністерству культури України, приватних музеїв, тощо; серед спікерів був і музейник із Польщі. Загалом, узяли участь представники декількох десятків музеїв.
Олександр Курбан поділився з учасниками форуму своїм досвідом, знаннями, корисними для вдосконалення промоційної діяльності українських музеїв, популяризації цих об’єктів — важливих для суспільства, але недооцінених більшістю цільової аудиторії.
Сучасні стратегії, тактичні прийоми промо-комунікації — саме ці знання поширює кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка, відіграє дедалі більшу роль в українській культурі, освіті, просвіті, комунікаційній теорії та практиці.