Леся Захарчук, контент-аналітик.
Закінчила бакалаврат та магістратуру з журналістики за освітньою програмою «Видавнича справа та редагування» в Університеті Грінченка у 2018 році.
Перша моя робота пов’язана з Університетом. Працювала лаборантом кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, згодом — у приймальні інституту. За час роботи прокачала свої хард і софт скілз, і не лише стресостійкість та багатозадачність. А ще вміння комунікувати з незнайомими людьми, вирішувати конфліктні ситуації, вивчати потреби цільової аудиторії, організовувати свою роботу та ставити чіткі завдання іншим, працювати з великими масивами інформації, а також писати ділові листи, рекламні тексти та організовувати івенти будь-якого масштабу.
У 2019 році мені запропонували працювати в КМДА, де зараз займаюсь аналітикою новин. Щодня перечитую десятки ЗМІ, знаходжу першоджерела та перевіряю інформацію: джинса, фейки, маніпуляції.
Маю досвід написання комерційних текстів: посадкові сторінки, корпоративні розсилки, ресайзи, нативні рекламні матеріали, статті для корпоративних блогів. Як автор знаю, що в сфері комунікацій потрібно завжди розвиватись. Адже сценарії поведінки споживачів швидко змінюються, з’являються нові дієві інструменти та нові популярні медіа. Але основи журналістики, навички редагування та аналіз інформації — це те, чим я послуговуюсь щодня у свої роботі. Неможливо розвиватись у професіїї без міцного бекграунду. Свій я отримала під час навчання на бакалавраті.
Найкрутіше в університеті — це нетворкінг. Адже саме тут ви знайдете однодумців, колег для майбутніх проектів та крутих друзів і наставників. А ще університет вчить знаходити потрібну інформацію та постійно вдосконалюватись.