Карина Борзаківська, випускниця магістратури кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. І бакалаврський, і магістерський дипломи отримала із відзнакою, а на 3 курсі навчання була відзначена іменною стипендією ім. Бориса Грінченка.
"Наразі працюю менеджеркою із комунікацій та партнерств Асоціації креативних індустрій України та офіційного представництва міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions.
Маю понад 5 років практичного досвіду в PR, media relations та ведення партнерств. Можу втілювати PR-кампанію «під ключ», розуміюсь на аспектах організації івентів, розбудовую мережі партнерств. Аналізую та надихаюсь найкреативнішими кампаніями світу (серед яких переможці Cannes Lions), щоб у своїй професійній діяльності застосовувати нетривіальні підходи, що приводять до ефективних результатів.
Між іншим, і прагнення розвиватися у сфері комунікацій, і щире захоплення фестивалем Cannes Lions прийшли до мене під час навчання в університеті.
Ще на першому курсі почала працювати, і мені насправді було цікаво все: писати тексти, пізнавати SMM, робити рекламу для студентських фестивалів, розбудовувати партнерські мережі, координувати процеси, організовувати заходи.
По-справжньому доленосним вважаю знайомство з Іриною Вікторівною Кузнєцовою, яка зі сторони практика зацікавила індустрією. А коли Ірина Вікторівна, як офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні, розповідала про атмосферу, яка панує в Каннах під час заходу та ще й демонструвала кейси, у мене вимальовувалось відчуття, що Каннські Леви – це неймовірна, інша галактика креативу. Щось недосяжне, мрія представників креативних індустрій зі всього світу.
Зізнаюсь, у ті моменти я б і подумати не могла, що ще студенткою потраплю на фестиваль. У 2019-му я виграла конкурс на навчання у Roger Hatchuel Academy, школі під час міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions у Франції ,та програмі Google Creative Campus в Google, Маунтін Вью, Каліфорнія, США.
Ці дві неймовірні подорожі стали знаковими та засвідчили, що всі старання студентських років приводять до неймовірних результатів. Відмінне навчання, волонтерства, перемоги на студентських фестивалях реклами, стажування та перші проєкти – всім цим я вже на 5 курсі могла наповнювати своє резюме.
І саме перші кроки в кар’єрі дуже важливі. Я, наприклад, в окремих проєктах (таких як Форум креативних індустрій), пройшла шлях від волонтера до PR-менеджера проєкту.
Раджу студентам отримувати задоволення від своїх неймовірних студентських років, наповнювати їх гарними подіями (які перетворяться на щасливі спогади), та отримувати користь від кожнісінького дня. Йдеться не лише про отримані знання, а й про розвинення ваших soft skills (вміння працювати в команді, спілкуватися із колективом, вкладатися в дедлайни, працювати над самодисципліною). І ніколи-ніколи не зупинятися вчитися.
Між іншим, я веду власний телеграм-канал «Борт порядок» (https://t.me/bortporyadok) про комунікації, PR, media relations, івенти, рекламу та тренди в креативних індустріях. Створила його спеціально для студентів та молодих спеціалістів, які тільки знайомляться з індустрією."