01 листопада 2018 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка, у рамках підписаного Меморандуму про взаєморозуміння з Громадською організацією "Платформа інноваційного партнерства", відбулася відкрита лекція ізраїльських бізнес-експертів Іллі Стечкіна та Даніеля Рапопорта «Маркетингові стратегії для стартапів»:
Ілля Стечкін, співзасновник TechComLab, спеціаліст у PR, Media relations, government relations, Даніель Рапопорт, директор з маркетингу та комунікацій Pareto Capital 80|20 Ltd. Israel. Захід організовано мережею академічних бізнес-інкубаторів УEP! за підтримки Посольства Ізраїлю, MASHAV та компанії Lucky Labs.
Ілля Стечкін працював продюсером інтернет проектів на СТС, зробив освітню програму по медіа комунікаціям та знає, як будувати маркетингову стратегію. Даніель Рапопорт вже 15 років працює у маркетинговій сфері: мав справу SMM, PR, Media relations та media monitoring. Його називають спеціалістом по розробці і застосуванню комунікаційних стратегій та інформаційних технологій.
Під час відкритої лекції були розглянуті такі питання:
- які 5 елементів використовувати, щоб створити і розвивати свій стартап
- як бізнес-інкубатор УЕР "вирощує" зі студентів стартаперів
- що треба знати, щоб зробити крутий бренд та просувати його
- як просувати малий та середній бізнес в інтернеті та як створюється вірусна реклама
Очікуємо Вас на наступних заходах!
Офіційна сторінка YEP! у Facebook