У середу, 23 травня 2018 року в Інституті журналістики відбувся Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”. Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Євгенія Травіна, Карина Борзаківська та Вікторія Коваль на чолі з керівником фестивалю – старшим викладачем кафедри Віктором Шияном вчетверте організували святковий настрій для учасників та гостей фестивалю.
В рамках конкурсної програми учасники змагалися за 24 призових місця та Гран-прі. Грошовий еквівалент призового фонду становив 100 000 гривень. Фестиваль підтримали 23 спонсори та партнери.
Роботи конкурсантів оцінювали представники провідних рекламних агенцій на чолі із главою журі – генеральним директором Всеукраїнської рекламної коаліції Максимом Лазебником.
В рамках заходу відбулися майстер-класи від креативного директора digital агенції Isobar Ukraine та засновниць стартапу StickerPicker. Майстер-класи та церемонію нагородження відвідали понад 100 учасників.
Вітаємо студентів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю та кафедри видавничої справи та редагування, які змогли отримати призові місця:
- І місце – Ірина Ситник, IV курс, реклама та зв’язки з громадськістю. Номінація «Прінт», категорія – соціальні проекти.
- ІІ місце – Ілона Дутчак та Катерина Некрасова, видавнича справа та редагування. Номінація «Відеореклама», категорія – соціальні проекти.
- ІІІ місце – Поліна Польовик, 4 курс, реклами та зв’язки з громадськістю. Номінація «Веб-дизайн», категорія – соціальні проекти.
- ІІІ місце – Марина Вірська, 3 курс, реклами та зв’язки з громадськістю. Номінація «Відеореклама», категорія – соціальні проекти.
- Гран-прі – Ірина Ситник, 4 курс, реклами та зв’язки з громадськістю, з роботою Remington.
Також вітаємо студентів кафедри графічного дизайну Олександру Максакову та Лілію Дудник з ІІІ місцем та співробітника НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Університету Грінченка Вадима Степаненко з III місцем у номінації «Фірмовий стиль».
Особливо приємно, що всі роки існування фестивалю його всіляко підтримує, в тому числі своєю особистою участю, Максим Лазебник - генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції. Велике грінченківське спасибі!
Дякуємо викладачам та співробітникам Київського університету імені Бориса Грінченка у сприянні фестивалю!