У суботу, 21 квітня 2018 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка нагородили переможців Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion».
Конкурс, який організовує кафедра видавничої справи Інституту журналістики, проводиться вже вчетверте. Його учасники - студенти і школярі, які створюють рекламні ролики на улюблені книги, чим привертають уваги молоді до новинок книжкового ринку та популяризують читання в Україні.
Учасники фестивалю з’їхалися з усієї країни: Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Київської, Кіровоградської, Львівської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Чернігівської областей. Цікаво, що найбільша кількість робіт надійшла із Донецької області.
Серед 150 робіт, які створили школярі і студенти, є як індивідуальні роботи, так і групові: деякі знімав весь клас! Переможців визначено у трьох головних номінаціях: ігровий буктрейлер; презентаційний буктрейлер; анімаційний буктрейлер, а також за спеціальними номінаціями: трейлер до дитячої книги, до «розумної» книги, трейлер до книги у жанрі фантастики і фентезі, лідер переглядів у YouTube, трейлер до книги переможця Міжнародного літературного конкурсу «Коронація слова» і гран-прі фестивалю. Обрати переможців було складно, бо роботи – творчі й самобутні, а їхні автори – надзвичайно талановиті.
На урочистій церемонії нагородження переможців ІV Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів «BOOKFASHION – 2018» спеціальні відзнаки вручили Тетяна Логуш, співзасновник Міжнародного літературного конкурсу «Коронація слова»; Ігор Женченко, голова правління Київської спілки художників книги; Ольга Михальченко – керівник відділу технічної підтримки та постпродакшн, 1+1 Продакшн, яка подарувала сертифікат на свій майстер-клас у Вищій школі Media&Production на телеканалі 1+1.