У середу, 6 грудня в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася відкрита лекція рок-музиканта, лідера гурту «O.Torvald», теле-, радіоведучого, актора Євгена Галича на тему: «Взаємодія ЗМІ з шоу-бізнесовими та комерційними проектами».
За останні півроку Євген разом із гуртом записали сьомий студійний альбом та об'їхали всю Україну в рамках туру "Бісайди". Нещодавно співак вирішив спробувати себе у ролі лектора, обравши для цього саме наш університет. Фронтмен продюсує гурт самостійно, тож студенти мали можливість отримати знання "із перших вуст". Євген чітко структурував свою лекцію, виділивши головні аспекти роботи PR-спеціаліста, журналіста та редактора, а також візуалізував свої слова схемами та презентацією.
Алгоритм створення успішного комерційного проекту запрошений лектор сформулював так: "Аналіз, креатив, поширення", а також, підмітив, що останній пункт базується на "чотирьох китах": телебачення, друковані медіа, радіо та Інтернет.
Зустріч була інформативною та пізнавальною як для студентів, так і для зіркового гостя, адже це був його перший викладацький досвід. Тож дякуємо Євгену Галичу за візит та сподіваємось, що такі лекції стануть регулярними!
Дар'я Шиманська,
студентка ІІ курсу
напряму підготовки "Реклама та зв'язки з громадськістю"
студентка ІІ курсу
напряму підготовки "Реклама та зв'язки з громадськістю"