1—3 березня 2017 року в Інституті журналістики Університету Грінченка пройшов цикл лекцій професора Софійського університету ім. Св. Клімента Охридського ХРИСТО КАФТАНДЖИЄВА.
Протягом трьох днів Христо Кафтанджиєв у своїх лекція розкривав суть пропаганди у сучасному комунікаційному світі, роль архетипів у маркетингових комунікаціях, семіотику, образи та символи у сучасній рекламі тощо. На своїх лекційних заняттях професор наводив приклади з кінофільмів, рекламних відеороликів та архітектури.
Христо Кафтанджиєв — знаний у світі фахівець з реклами та маркетингових комунікацій, доктор філософії, професор реклами, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю на факультеті журналістики і масової комунікації Софійського університету (Болгарія), гостьовий професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка.
Читав лекції з реклами, маркетингових комунікацій і семіотики в США, Китаї, Швеції, Німеччині, Австрії, Чехії, Хорватії, Греції, Італії тощо.
Головний редактор American Journal of Linguistics. Автор наукових статей з реклами і семіотики.
Дійсний член журі Міжнародного фестивалю маркетингу і реклами «Білий Квадрат».
Також був членом журі багатьох міжнародних рекламних фестивалів, у тому числі й всесвітнього рекламного фестивалю The New York Festivals. Почесний професор IАAЕ (International Academy of the Authorised Education).