24 листопада 2025 року в межах занять із навчальної дисципліни «Основи бізнес-процесів. Модуль: Маркетинг» (старший викладач кафедри міжнародної економіки Лариса Бобер) відбувся практикум із ліфтового пітчу для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю».
П’ять команд отримали завдання створити рекламну кампанію для несумісних продуктів: годинник + океан, велосипед + зубна паста, носоріг + яблуко. За 5 хвилин підготовки та 1 хвилину презентації студенти продемонстрували ключові компетентності: розробку УТП (унікальної торгової пропозиції), створення нейму та слогану, побудову рекламного сценарію.
Команди з чіткою рольовою структурою (лідер, райтер, спікер, хронометрист, журналіст-джокер) представили оригінальні бренди: «Велофреш» (зубна паста для активних), «Hippo» (носоріг + яблуко), годинник зі слоганом «Вдягни і пливи».




