Інноваційний «Ліфтовий пітчинг». Розвиток маркетингових компетентностей через креативність

124 листопада 2025 року в межах занять із навчальної дисципліни «Основи бізнес-процесів. Модуль: Маркетинг» (старший викладач кафедри міжнародної економіки Лариса Бобер) відбувся практикум із ліфтового пітчу для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю».

П’ять команд отримали завдання створити рекламну кампанію для несумісних продуктів: годинник + океан, велосипед + зубна паста, носоріг + яблуко. За 5 хвилин підготовки та 1 хвилину презентації студенти продемонстрували ключові компетентності: розробку УТП (унікальної торгової пропозиції), створення нейму та слогану, побудову рекламного сценарію.
Команди з чіткою рольовою структурою (лідер, райтер, спікер, хронометрист, журналіст-джокер) представили оригінальні бренди: «Велофреш» (зубна паста для активних), «Hippo» (носоріг + яблуко), годинник зі слоганом «Вдягни і пливи».

 

Інноваційний «Ліфтов...
Інноваційний «Ліфтовий пітчинг».  Розвиток маркетингових  компетентностей через креативність
Інноваційний «Ліфтов...
Інноваційний «Ліфтовий пітчинг».  Розвиток маркетингових  компетентностей через креативність
Інноваційний «Ліфтов...
Інноваційний «Ліфтовий пітчинг».  Розвиток маркетингових  компетентностей через креативність

Факультет у соціальних мережах