23 жовтня, у День рекламіста України, до слухачів Факультету журналістики завітала Діана Лісова, засновниця та власниця SMM-агенції "RIZNI".
Пані Діана побудувала своє спілкування з учасниками зустрічі навколо провокативної теми "SMM в Україні: міфи, реальність і трішки болю". Учасники дізналися як створювати медіаконтент та заробляти на цьому, як привабливо оформити резюме, які програми варто опанувати та в чому вдосконалюватися для успішної кар'єри в smm.
Студенти активно долучилися до обговорення міфів у роботі з соціальними медіа, цікавилися працевлаштуванням у галузі та розвитком рекламного ринку.
До зустрічі долучилися й слухачі курсу "Менеджер з соціальних медіа (SMM-просування)", які навчаються за направленням від Київського міського центру зайнятості. На завершення зустрічі між учасниками були розіграні сертифікати на практичні кейси від агенції.
Діана Лісова та її команда подякували за активність, неймовірно продуктивну зустріч та обіцяли повернутися з новими темами.




