04 жовтня 2025 року в межах діяльності Медіахабу Університету Грінченка та соціального проєкту «З Києвом і для Києва» відбувся третій "Communication Day".
Під час чергової зустрічі представникам громадських організацій, активних громадян та бізнесу було запропоновано тренінгову програму, що покликана підвищити ефективність комунікації та колаборацій в межах проєктів Медіахабу. Ключовими темами цієї зустрічі стали міфодизайн в комунікаціях, мотивація та управління персоналом та гра, як інструмент формування команди. Модератором зустрічі була Тетяна Поліщук, заступник декана Факультету журналістики, яка об'єднала представників різних кафедр.
Communication Day 2025 розпочався з воркшопа «Міфодизайн в публічних комунікаціях: від теорії до практики». Медаекспертка, психолог, тренер Медіахабу Університету Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа Яна Фруктова, яка проаналізувала позиціонування в соціальних медіа та відповідності їх місії та візії різних організацій.
Майстер-клас «Мотивація персоналу та управління конфліктами» від Тетяни Шульгіної, кандидата економічних наук, доцента кафедри управління Університету Грінченка, дослідниці у сфері економіки та менеджменту, волонтера організації “Добро тут” та членкині громадської організації “Материнська любов”. Учасники активно обговорили неминучість конфліктів в колективах та наголосили на важливому умінні їх вирішувати, ставили запитання щодо власних життєвих прикладів та дискутували над рішенями.
Заключною темою була довгоочікувана гра від Олени Даниліної, авторки та тренерки з ігрових технологій, письменниці, ігропрактика, кандидата філологічних наук, доцента кафедри міжнародної журналістики. Інтерактивний формат дозволив учасникам краще познайомитись та здобути нові навички ефективного й безпосереднього спілкування з новими людьми у результаті гри "Слово / Мандри".
Третій Communication Day відвідали керівники навчальних закладів, представники бізнесу та волонтери громадських об’єднань, благодійних фондів та соціальних ініціатив, серед них: ГО «ІНСТИТУТ УКРАЇНСЬКОЇ ІНІЦІАТИВИ», «Creative States», «Материнська любов», «Yougov Ukraine», КП "Київреклама" Управління з питань реклами, "Ініціатива Весна цінностей!", ЗМІ "Український інтерес", АТ "Укрзалізниця", "YouGov" та Новопетрівського ліцею.
Завершилася подія врученням сертифікатів учасникам та подарунками третього та четвертого номера газети "Вечірній Київ". Після завершення гості продовжили спілкування та обговорення можливих форм співпраці для розвитку своїх організацій та зміцнення стосунків між закладами вищої освіти, громадським рухом та бізнесом. Інформаційний супровід заходу забезпечили Софія Кича, студентка 1 курсу магістратури (відеозйомка), Денис Баралов, Злата Мудрук та Катерина Бондаренко - студенти 1 курсу бакалаврату (фотозйомка). Івент-комітет склали студенти третього та другого курсів Марина Грабар, Анастасія Поліщук та Домініка Бондаренко.
Communication Day 2025 від Медіахабу Університету Грінченка втілює ключові принципи сталого розвитку через освіту, інноваційні форми навчання, розвиток партнерств і посилення соціальної згуртованості громади Києва.
Дякуємо за чудову осінню зустріч!
Будемо раді бачити всіх на заходах від Медіахабу Університету Грінченка!