5 грудня 2024 року відбувся вже 5-й онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024», організаторами якого виступили Асоціація Креативних Індустрій України та Офіційне Представництво Cannes Lions International Festival of Creativity. Уже вдруге захід пройшов за підтримки Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні.
Під час показу учасники переглянули добірку з 33 найкращих світових та українських кейсів, які отримали нагороди у 2024 році на найпрестижнішому у всьому світі фестивалі креативності Cannes Lions International Festival of Creativity.
Категорії нагород презентованих робіт різноманітні: digital, PR, craft-техніки, outdoor, фільми, медіа, direct-комунікації, creative data, принт, B2B, радіо й аудіо, дизайн та інші. Були представлені кейси таких брендів: CeraVe, Doordash, Specsavers, XBox, Renault, Tide, British Airways, Ikea, Baileys, AB InBev, Nike, Apple, Mercado Libre, Netflix, Heineken, Coca-Cola та інших.
Кожен кейс розповів унікальну історію втілення найсміливіших і найризикованіших ідей, завдяки яким вдалося досягти надзвичайних результатів. Серед найкреативніших рішень були:
-
побудова конспірологічних теорії та їх розвінчування брендом CeraVe;
-
трансформація ігор в інструмент рекрутингу від XBox;
-
перетворення інфлюєнсерів на partners in crime для промо телесеріалу «Берлін» від Netflix;
-
використання інновацій просторового аудіо для передачі зовнішніх даних людині з порушенням зору за допомогою звуку від AB InBev;
-
дослідження звукових частот пляшки та перетворення даних на інструмент розпізнавання кількості рідини через застосунок від Baileys;
-
промокод як ефективний спосіб інтертейменту, проведення розіграшів та залучення мільйонної аудиторії до перегляду реклами Super Bowl від Doordash;
-
залучення 100-річної бабусі-інфлюенсерки, яка за одну ніч захопила всі метро Мадрида та повернула рекламу в метро в медіаплани багатьох брендів;
-
мемні ситуативи для просування нових змін у продукті від бренду Tide;
-
створення лімітованої колекції брендованого пакування від Coca-Cola з логотипами, намальованими відданими бренду творцями по всьому світу;
-
трансформація пабів на музеї історії з технологіями AR від Heineken;
-
використання складних технік мікромалювання на зернах рису, які стали призами в кожній пачці рису від бренду Arroz Super Extra.
У добірку показу також увійшли 3 українські кейси, які були відзначені цьогоріч нагородами на Cannes Lions:
-
«The Minefields Honey Project» Saatchi & Saatchi Ukraine у співпраці з Міністерством закордонних справ та компанією Kernel (1 Bronze Cannes Lions);
-
«Shelters of Learning» McCANN та UNICEF (1 Shortlist Cannes Lions);
-
«Grains of hope» UNITED 24 у партнерстві із Сільпо та Розетка (4 Shortlists Cannes Lions).
Добірка цьогорічних кейсів — це підтвердження абсолютної різноманітності підходів, які використовують бренди у своїх креативних комунікаціях. Це були й інноваційні, зі складними технологічними рішеннями, ідеї, і традиційні інструменти. Але головним елементом завжди залишається креативність та нестандартність мислення, уміння презентувати звичайні речі в незвичайний спосіб.
«За допомогою підбірки кейсів Cannes Lions ми хотіли показати вам лінійку можливостей і надихнути вас. Тому вперед! Підживлюйте ваш креатив і творіть власні шедеври!», — під час свого виступила зазначила Ірина Кузнецова, голова Асоціації креативних індустрій України, офіційна представниця в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity та старша викладачка кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
«Шедеври Cannes Lions 2024» стали джерелом натхнення на створення власних шедеврів для понад 200 представників від різних компаній та організацій. Традиційно до події також долучилися студенти та викладачі Університету імені Бориса Грінченка.
А не лише надихалася найкращими креативними кейсами, а й надихала інших, студентка 1 курсу магістратури кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Дар’я Рижова. З 4 курсу бакалаврату Дар’я вже другий рік поспіль займається організацією цього онлайн-івенту від імені Асоціації Креативних Індустрій України та Представництва Cannes Lions в Україні.
Захід відбувся за підтримки Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, Creativity.ua, MMR, Асоціації Корпоративних Медіа України, МАМІ та CASES.
Створюємо, змінюємо, вдосконалюємо креативні індустрії України!