30 жовтня 2024 року викладачі та студенти Факультету журналістики стали учасниками «PR Марафон–2024», який цьогоріч присвячений подоланню комунікаційних перепон, творчості без кордонів та любові до своєї справи.
Марафон – це навчання від лідерів галузі PR і комунікацій, нетворкінг із провідними комунікаційниками країни.
Цьогорічна тема PR Марафону – «Комунікації без кордонів» вмістила в себе розгляд таких важливих питань, як етика в комунікаціях під час війни, соціально відповідальний PR та експлуатація теми війни в комунікаціях, ефективні PR-кампанії українських брендів у світі, секрети таємної кухні міжнародних конкурсів, використання новітніх технологій та залученням нетипового інструментарію в комунікації. Особливий інтерес викликали приклади кампаній, які зміцнили довіру до бренду через відновлення країни, підтримку армії, інтеграцію переселенців та інклюзію військових і ветеранів.
Нові знання і кейси провідних українських брендів надихають представників факультету, які відвідали захід, зокрема студентів Катерину Харамурзу і Даніеля Завгороднього, та викладача Тетяну Єжижанську на використання здобутого досвіду у навчанні й викладанні.