Уже багато років поспіль Медіахаб Університету Грінченка пропонує навесні слухачам навчання на англомовній сертифікатній програмі. 2024 року інтенсив відбувався 9 та 16 травня та мав на меті підвищити англомовну компетентність молоді; програма мала назву «Цифрові кейси ефективної медіакомунікації».
За два дні відбулися 4 тренінги під час яких слухачі:
- поговорили про гейміфікацію в медіа та розібрали інтерактивні інструменти висвітлення глобальних проблем;
- проаналізували вплив штучного інтелекту в медіаіндустрії;
- провели креативний мозковий штурм на тему техніки візуальної комунікації бренду;
- дослідили використання цифрових інструментів на маркетингові комунікації на прикладах кращих кейсів від Cannes Lions;
- поспілкувались з цікавими тренерами та котренеркою від Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (Маргаритою Нетребою, Катериною Балабановою, Іриною Кузнєцовою, Олександрою Гондюл та Валерією Канаш);
- прокачали англомовні навички та зробили внесок у власне майбутнє.
Ось лише деякі з відповідей слухачів на запитання "Чи виправдалися Ваші очікування щодо англомовної програми?":
«Повністю та навіть більше!) Дякую!»
«Так, мені все сподобалось, хочеться більше можливостей відвідувати подібних тренінгів"
«Так, абсолютно. Я отримала не лише корисні знання, а і практику спілкування англійською мовою з використанням професійних термінів»
«Неодмінно відвідаю інші програми Медіахабу, оскільки формат, підготовка та подача матеріалу була на високому рівні!»
До зустрічі наступного року, чекайте на нові сучасні програми!
З повагою команда Медіахабу Університету Грінченка.