І знову Факультет журналістики долучився до навчання слухачів віз Київського міського центру зайнятості. З 2017 року триває навчання за актуальними на ринку праці освітніми програми. З 13 травня по 10 червня 2024 року 8 талановитих слухачок проходили курс за програмою «Менеджер з соціальних медіа (SMM-просування). Заняття відбувалися у змішаному форматі - очних та дистанційних пар. Слухачки отримали новий досвід роботи практико-орієнтованого навчання та роботи над власними проєктами.
Протягом експрес-курсу вони отримати додаткові знання з копірайтингу та нейромаркетингу, соціальних медіа та самоменеджменту, креативних технологій у сферах реклами й піару. Технічну сторону підсилив предмет «Діджитал інструментарій в рекламі та PR». Щоденні заняття заохочували учасниць програми до креативу, пошуку нових підходів до промоції та просування товарів і послуг на ринку, а головне за цей короткий час створилася міцна, дружня команда.
Учасники проєкту познайомилися з центрами компетенції, що діють на Факультеті журналістики, долучилися до презентації друкованого видання "Вечірній Київ", що нині видає команда Університету Грінченка. А одним з матеріалів газети є розлоге інтерв'ю з директором КМЦЗ Дмитром Новицьким "Чим живе столичний ринок праці під час війни".
10 червня усі учасниці отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації та успішного завершення навчання. Наші слухачки поділилися позитивними враженнями і подякували викладачам Київського столичного університету імені Бориса Грінченка за креативний, сучасний та курс.
Наші випускники радо поділилися враженнями про навчання: