Протягом 19 та 20 квітня проходив XI Міжнародний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Цьогоріч Фестиваль відбувся вперше з початку повномасштабного вторгнення, тому був присвячений темі «Стійкість України».
Фестиваль об’єднав молодь та фахівців креативних індустрій у свідому креативну спільноту, де обговорювалися питання важливості соціальних ініціатив і можливостей для професійного розвитку.
Організатори цьогорічного Фестивалю — Тетяна Кузнєцова, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка та студентки 4 курсу факультету журналістики Катерина Бучма, Дар’я Рижова, Марина Папіш.
Традиційно в межах Фестивалю був проведений Конкурс соціальної реклами, в якому взяли участь школярі, студенти та молодь віком до 30 років. Цього року учасники подали 245 конкурсних робіт у 5 номінаціях: друкована продукція, відеореклама, зовнішня реклама, аудіореклама та digital-реклама.
До складу журі Конкурсу соціальної реклами увійшли визнані фахівці креативних індустрій, а саме:
- Ольга Балабан — маркетинг-директорка «Нового каналу». Керівниця відділу комунікацій ГО «Фонд Маша». Продюсерка та головна редакторка YouTube каналу Маші Єфросиніної.
- Нікіта Тітов — відомий український художник, ілюстратор та плакатист, роботами якого захоплюється світ.
- Ірина Кузнєцова — одна з фундаторів українського ринку реклами; представниця Cannes Lions в Україні; голова Асоціації Креативних Індустрій України та організаторка «Пробігу під каштанами».
- Сергій Кривошея — керівник управління аудіовізуального промо на «Суспільному».
- Антон Черевашко — креативний копірайтер VBET Ukraine та автор тексту «Carol for Charity», кейсу, що нагороджений бронзою, сріблом та 4 шортлістами на Cannes Lions 2023.
Конкурс соціальної реклами залучив талановиту молодь майже з усіх областей України (окрім Луганської області та АР Крим), зокрема й студентів з нашого університету.
Особливо креативними й свідомими були наші грінченківці, які подали на Конкурс 13 робіт, з числа яких 2 роботи перемогли, а 3 студентки стали переможницями Конкурсу. Рижова Дар’я здобула перемогу в номінації «Зовнішня реклама» з роботою «Бити не можна любити», а Кузьменко Катерина та Заіка Вікторія здобули перемогу в номінації «Відеореклама» з роботою «Російський контент вбиває».
Приємно також відзначити, що ще 4 роботи грінченківців потрапили до шортліста Конкурсу: «Дій» Суркової Марії в номінації «Друкована продукція»; «Бездія — теж дія» Неверовської Катерини, Шевчишиної Владлени та Романенко Вікторії в номінації «Відеореклама»; «МОВЧАННЯ ВБИВАЄ» Залевської Наталії в номінації «Друкована продукція»; робота «Герої, про яких не говорять» Захаренкової Ганни, Арутюнян Анастасії, Терещук Максима й Теленик Софії в номінації «Digital-реклама».
За словами організаторів, Конкурс соціальної реклами, який відбувся в межах XI Міжнародного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд», допоміг креативній свідомій молоді презентувати свій погляд на важливі проблеми суспільства через соціальну рекламу, проявити себе творчо й заявити про свій талант українському суспільству.