20 квітня 2023 року відбувся тренінг в межах Медіашколи Грінченка на тему: «Медіабрендинг та ефективна бренд-комунікація», який провела Тетяна Єжижанська, старша викладачка кафедри медіапродюсування та видавничої справи Київського університету імені Бориса Грінченка, дослідниця бренд-комунікацій українських книжкових видавництв, координаторка проєктів і тренерка.
Під час виступу Тетяна Єжижанська детальніше ознайомила учасників/ць з етапами створення медіабренду, розповіла, як диференціюватись від конкурентів, позиціонувати себе для цільової аудиторії, вигадати вдалу назву, сформулювати ключове повідомлення бренду у вигляді місії, слогана, маніфесту і редакційної політики, створити фірмовий стиль видання, використовувати метод персонажа для змалювання цільової аудиторії бренду та як проводити ребрендинг, щоб «освіжити» образ медіа у сприйнятті аудиторії. Усі ці питання розглядались на прикладі реальних кейсів позиціювання медіабренду українських і світових ЗМІ.
Ко-тренери заняття Юлія Гира і Катерина Грищук, студенти 3 курсу Факультету журналістики освітньої програми «Видавнича справа та редагування», які презентували власний студентський проект–українське незалежне онлайн-медіа «Рідні» (Ridni.media https://www.instagram.com/ridni.media/).
Після початку повномасштабного вторгнення тоді ще студенти 2-го курсу Нікіта Головінський, Валерія Круподеря і Юлія Гира на платформі «Інстаграм» заснували дуже «тепле» медіа про політику, культуру, економіку та світ. Пізніше до них приєдналася редакторка Катерина Грищук.
Їхній слоган – «Обнімаємо текстом». На тренінгу студенти на власному досвіді розповіли, як створити успішний медіаресурс, продумати і втілити комунікаційну стратегію: місію, цінн Медіашколи.