17 квітня 2023 року відбувся перший воркшоп в межах Медіашколи Грінченка на тему: «Soft skills в часи постправди: як змінювати світ на краще завдяки гейміфікації в медіа та в реальному житті», який провела Олександра Гондюл, викладачка кафедри міжнародної журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, аспірантка, координаторка проєктів та тренерка.
Під час виступу Олександра детальніше познайомила учасників/ць з термінологією воркшопу – медіаграмотність, постправда, soft skills, гейміфікація, розповіла про сучасний контекст невизначеності в якій ми живемо – VUCA, BANI світ, важливість досягнення Цілей сталого розвитку і які навички можуть допомогти бути активними громадянами світу. І серед них: вміння вирішувати проблеми (і як це вміння впливає навіть на глобальну економіку), бажання постійно вчитись, а також антикрихкість як ключова навичка сьогодення! І розвивати в собі ці навички допомагає саме ігрове мислення.
Саме тому Олександра поділилась українськими та світовими кейсами, як медіа впливають на вирішення глобальних проблем безпосередньо через гейміфікацію (новинні ігри та ігрові технології в медіаматеріалах), особливо в часи криз та змін, коли просто необхідно бути анткрихкими, справлятись з челенджами та постійно змінюватись разом зі світом, і інтерактивно взаємодіями з медіаспоживачами.
І наостанок, розповіла як в побутовому та професійному житті у нас уже проявляється ігрове мислення і як варто його розвивати, адже воно сприяє більш ефективному прийняттю рішення та виходу з кризових ситуацій ще сильнішими і кращими!
Ко-тренеркою першого навчального дня Медіашколи також була Валентина Герасименко, студентка 4 курсу спеціальності «Міжнародна журналістика», SMM-менеджерка міжнародної бізнес-школи Laba та українського проєкту «Медіаплатформа», блогерка.
Під час виступу, вона розповіла про свій шлях в журналістиці та перехід в маркетингові інструменти в комунікаціях, а також про те, як реалізація проєктів під час навчання в університеті посилює студентка і додає кейси в портфоліо. Адже це все про бренд.
Саме тому, Валентина поділилась досвідом організації міжнародного англомовного проєкту Unicorn Media Camp, який був створений для юних медійників.