Третій тиждень навчання в Медіашколі позаду і наші учасники вже майже на фінішній прямій.
Цього разу слухачі англомовної програми «Public Communications» вивчали тонкощі ведення особистого блогу в Instagram та специфіку прямих ефірів на прикладі особистого досвіду тренера Олени Вишинської.
Також лекцію про Instagram прослухали і учасники програми «Сучасні медіакомунікації: від теорії до практики». Про всі секрети SMM та дієві методи просування в мережі старшокласникам і студентам розповіла тренер Альбіна Панченко. Продовжила зустріч наступна тренер Медіашколи - Софія Ходєва, яка підготувала лекцію про загрози у всесвітній мережі Інтернет і навчила учасників базовим правилам розпізнавання діпфейків, представивши грунтовний аналіз найгучніших фейкових новин останніх років.
А завершила тему соціальних мереж SMM-менеджер Тетяна Харченко, котра стала гостею нашого чергового прямого ефіру і поділилася власним досвідом просування бізнесу та особистого бренду в соціальних мережах. Спікер другого на цьому тижні прямого ефіру відкрила для слухачів залаштунки телевиробництва. Журналістка, ведуча авторської програми KYIV TOUR Міла Китаєва розповіла про всі тонкощі тележурналістики в сьогоднішніх реаліях.
Для учасників програми «Основи медіаграмотності» тренери Медіашколи теж підготували дві надцікаві лекції.Тренер Сергій Хомінський розповідав про особливості розвитку сучасного українського медіапростору, а Аліна Лісневська продемонструвала чим відрізняється реальність та медіареальність і як можна заздалегідь передбачити аудіовізуальний вплив.
Ми вже готуємось до завершального тижня Медіашколи і з нетерпінням чекаємо на нові зустрічі. Все буде медіа!