Гостьові лекції для третьокурсників освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» в межах вивчення дисципліни «Соціальна реклама» продовжуються. Цього разу студенти мали нагоду ознайомитися з кращими соціальними кейсами рекламного фестивалю Cannes Lions.
Лекцію для студентів провела Карина Борзаківська, випускниця кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка (2019), менеджерка із комунікацій та партнерств офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні та Асоціації креативних індустрій України (CIAU).
Під час зустрічі Карина продемонструвала кейси, відзначені Гран-Прі та «Левами» у різних категоріях фестивалю Cannes Lions протягом останніх років на різну тематику: забруднення океанів, гендерна рівність, проблеми біженців, креативні ролики від фондів, які збирають кошти на лікування дітей та від організацій, що займаються вирішенням питання масових розстрілів у закладах освіти.
Аналізувавши ролики, Карина наголошувала на тому, як важливо впроваджувати креативні підходи для привернення уваги та вирішення соціальних питань. На прикладі кейсів переможців Cannes Lions студенти розібрали прийоми та інструменти, які використано у реалізованих кампаніях, зважили важливість аналізу локального контексту для розробки ефективних соціальних рішень.
Також під час обговорення дійшли висновку, що яскрава креативна ідея може значно зекономити бюджет на розміщеннях в медіа. Адже коли ідея стає вірусною та перетворюється в UGC (User generated Content), ЗМІ, як правило, самі зацікавлені підхопити інфопривід та розповісти про кейс на своїх ресурсах.