В межах співпраці з Київським міським центром зайнятості в Інституті журналістики 17 квітня 2020 року завершилося навчання за програмою «Менеджер з соціальних медіа (SMM-просування). Слід зауважити, що курс тривав в нових для усіх умовах дистанційного навчання. Тож і слухачі, і викладачі отримали новий досвід роботи над проєктами та завданнями.
Протягом двох місяців 15 слухачів мали змогу отримати додаткові знання з «SEO копірайтингу», «Нейромаркетингу», «Самоменеджменту», «Креативних технологій» та інших. Технічну сторону підсилили предмети «Графічний дизайн» та «Діджитал інструментарій в рекламі та PR». Корисною та цікавою для слухачів курсу виявилася дисципліна «Технології виробництва та розміщення інтернет-реклами».
По завершенню відбулася онлайн конференція під час якої було слухачі поділилися власними враженнями та подякували викладачам і Університету Грінченка за цікавий та корисний курс.
Ось деякі з вражень:
- «Я дуже ціную досвід та навики усіх викладачів, які передавали нам знання протягом цього непростогу часу!».
- «Щиро вдячний за опіку над нами. Я за життя був на багатьох курсах підвищення кваліфікації - ваш найкращий. Нажаль у зв'язку з обставинами карантину ми не змогли довчитися у традиційній формі але я дуже багато нового та важливого виніс з даного курсу. Бережіть себе для нас! Будьте здорові!»
- «Дякую усім викладачам, які старалися навчити нас новому!».
- «Було дуже приємно навчатися у справжніх педагогів, знавців своєї справи. Вам дякую за підтримку протягом всього навчального періоду».
Вітаємо слухачів із завершеннями навчання, бажаємо їм здоров’я та професійних успіхів!