Вступна кампанія-2019 прямує до свого завершення. Для Київського Університету імені Бориса Грінченка цей рік став знаковим. Університет увійшов у ТОП-10 найпопулярніших закладів вищої освіти серед абітурієнтів в Україні. А також потрапив до п’ятірки лідерів серед київських ЗВО за кількістю поданих заяв від абітурієнтів.Усього було подано 18 269 заяв — це прекрасний результат, який дає поштовх рухатись далі. Дякуємо за довіру вступникам та їхнім батькам!
Зокрема до Інституту журналістики вступило 323 студенти, серед них:
- на 1 курс (освітній ступінь "Бакалавр") – 243 студенти;
- на 5 курс (освітній ступінь "Магістр") – 55 студентів;
- на старші курси ( 2, 3 курс ) – 25 студентів.
Цьогоріч в Інституті вперше відбувся набір на освітню програму "Міжнародна журналістика". Цей напрямок відразу став популярним серед вступників.
Також цього навчального року на кафедрі реклами та зв'язків з громадськістю було збільшено ліцензійний обсяг та набрано три академічні групи - 75 першокурсників. Це є підтвердженням того, що популярність освітньої програми «Реклама та зв'язки з громадськістю» з кожним роком зростає!
Вперше до Інституту журналістики вступила абітурієнтка, середній бал якої — 200. Загалом, середній бал першокурсників у 2019 р. вищий за бали вступників попередніх років.
Велика вдячність всім, хто доклав зусиль до організації та проведення успішної вступної кампанії!