Вже цілий рік кияни та гості міста отримують корисну інформацію завдяки соціальним рекламним кампаніям, що були створені в рамках Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка на замовлення Департаменту охорони здоров’я КМДА. Метою першою соціальної кампанії була потреба донести до мешканців заклик користуватися безкоштовними електронними медичними сервісами, щоб записатися до лікаря. Макети були розміщені на 20-ти білбордах та сіті- лайтах.
Наступним проектом стала приписна кампанія щодо обрання сімейного лікаря. В рамках комунікаційної кампанії були розроблені концепція та рекламні макети для білбордів, сіті-лайтів, лайт-боксів метро, інформаційні плакати та листівки для поліклінік Києва. Рекламні макети були розміщені на 20-ти носіях зовнішньої реклами, а також на декількох станціях київського метрополітену та в усіх поліклініках міста.
Третьою рекламною соціальною кампанією стала тема вакцінації. Рекламні макети були розміщені на білбордах та сіті-лайтах Києва. Старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Шиян Віктор Олександрович разом із студентами, які допомагали в розробці рекламних кампаній, отримали Подяки від Валентини Григорівни Гінгзбург – директора Департаменту охорони здоров’я КМДА.