У рамках проведення «Грінченківської декади» 5 грудня відбулась лекція-квест «Борис Грінченко у ХХІ столітті: рекламне перезавантаження». Ініціювала цей захід кафедра реклами і зв’язків з громадськістю (доцент, к. соц. ком. Маргарита Нетреба) разом зі студентами другого курсу - майбутніми рекламістами - Яною Чепурновою та Діаною Кривуцею, які підтримали його і провели.
Під час креативного квесту про Бориса Грінченка першокурсники-рекламісти продемонстрували свої знання біографії видатного мовознавця. Ігрова форма настільки зацікавила студентів, що декілька годин пролетіли як одна секунда.
Учасники розділились на п’ять команд по десять осіб. Завдання квесту надсилав створений організаторами бот у Telegram.
В аудиторії залишилось два представника кожної команди. Вони створювали інфографіку з відповідей, що надсилали інші учасники.
Це й стало кінцевим результатом, який оцінювали викладачі-судді кафедри. Найкреативніша та найшвидша команда отримала солодкий приз від Галини Горбенко - директорки Інституту журналістики.
Одна з організаторок Яна Чепурнова зазначила: «З найбільшими труднощами ми зіткнулись під час створенням боту, бо робили це вперше. І хоча в процесі гри Інтернет зависав через перенавантаження, у результаті все вийшло чудово. Головне, що студенти задоволені. І ми теж»
Автори:
студентки 3 курсу
спеціальності «Журналістика»
Наталія Іванко, Наталія Іванчук