Інтерактив «Борис Грінченко у ХХІ столітті: рекламне перезавантаження», організований студентами кафедри реклами і зв’язків з громадськістю, відбувся 8 грудня в Інституті журналістики.
«Ми прагнемо, щоб студенти більше знали про нашого духовного наставника – Бориса Грінченка, проте, аби зацікавити присутніх, ми відійшли від сухої лекції, а провели захід у формі інтерактиву» - розповідає одна з організаторів Анастасія Щерба.
«Видаючи твори для незаможних верств населення, рукописні журнали Борис Грінченко створював собі певний імідж, який сприяв розповсюдженню творів, їх опублікуванню та визнанню в колі письменників. Це являється одним із завдань професійних рекламістів та піарників і сьогодні», – розповідає Тетяна Солопчук, студентка 2-го курсу, спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю.
Спікери підготувували чотири конкурси: дві вікторини, завдання на знання видів реклами та найвідоміших висловів Бориса Грінченка. Крім того впродовж заходу студенти мали рахувати портрети Грінченка, що з¢являлися на екрані. За кожну правильну відповідь учасники отримували солодкі призи. Наприкінці інтерактиву учасник, який набрав найбільшу кількість балів був нагороджений головним призом. Переможницею стала студентка першого курсу спеціальності реклама і зв’язки з громадськістю Даша Шиманська.
Також студенти презентували перероблені на сучасний лад з використанням новітніх технологій обкладинки до творів Бориса Грінченка.
«Розвивайтеся, творіть і робіть усе, щоб про вас заговорили!» - побажала організатор заходу Тетяна Солопчук.
Директор Інституту журналістики Галина Горбенко подякувала студентам за проведену роботу та наголосила, що «майбутнє у нашої реклами є!»
Нагадаємо, що 7 грудня книгознавці Інституту журналістики запросили усіх охочих до «Казкового світу Бориса Грінченка».
Олена Власюк, Ірина Яковенко, Каріна Бейко
Фото: Анастасія Кобилинська