Сінько Андрій Сергійович
Координатор із соціально-гуманітарної роботи та цифрової діяльності, викладач
ОСВІТА:
- 2020 р. – диплом бакалавра (з відзнакою) за освітньою програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю», Інституту журналістики, Київського університету імені Бориса Грінченка;
- 2021 р. – диплом магістра (з відзнакою) за освітньою програмою «Видавнича справа та редагування», Інституту журналістики, Київського університету імені Бориса Грінченка;
- 2022 р. – донині – здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти «Доктор філософії» (Phd) з галузі знань 06 Журналістика.
ДОСВІД РОБОТИ:
- 2018 – 2021 рр. – Фахівець зі звʼязків з громадськістю Науково-методичного центру інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка;
- 2019 – 2022 рр. – член Галузевої експертної ради з галузі знань 06 «Журналістика» Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти;
- 2021р. – донині – PR-менеджер в YULA Company.
- 2022р. – донині – викладач кафедри реклами та звʼязків з громадськістю.
Професійний інтерес:
- PR-менеджмент у шоу-бізнесі;
- PR-супровід масових заходів;
- PR-супровід ІТ-спеціалістів та підприємців;
Науковий інтерес:
- Звʼязки з громадськістю;
- Промоція у соціальних мережах;
- Маркетингові технології;
- Рекламні технології;
- Просування освітніх послуг.
- 2018 – 2019 рр. – радник Президента Студентського парламенту Київського університету імені Бориса Грінченка;
- 2018 – 2019 рр. – член студентської ради при Міністерстві інформаційної політики України;
- 2018 – 2019 рр. – член організаційного комітету проведення культурно-розважальної програми святкування Дня міста Бровари;
- 2020 р. – пройшов онлайн-курс «Integrated Marketing Communications: Advertising, Public Relations, Digital Marketing and more» від IE Business School на платформі Coursera;
- 2020 р. – взяв участь в VІ круглому столі до тижня права і дня загальної декларації прав людини «Права людини в сучасних умовах розбудови громадянського суспільства в Україні» з темою доповіді: «Соціальні медіа як інструмент просування юридичних послуг».